.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هردم ازابن باغ بری می رسد ؛
سنگ تمام یک بخشداری برای نماینده غرب استانی !
شمال نیوز : از جمله این اقدامات میتوان به نصب بنرهای تقدیر و تشکر مردمی با ابعاد نامتعارف که از سوی بخشداری یک شهرستان در شهرکلار آباد را در شهر دیگر یعنی عباس اباد نام برد !....
سنگ تمام یک بخشداری برای نماینده غرب استانی !

شمال نیوز : در حالی که بیش از دو ماه تا انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است برخی از نامزدهای احتمالی انتخابات آینده،  تحرکات خاصی را در حوزه انتخابیه خود انجام میدهند.

یکی از این موارد، اقدامی است که اخیرا توسط نزدیکان یکی از نمایندگان غرب استان ، ،به بهانه های مختلف و در سطحی گسترده، در حال انجام است.

از جمله این اقدامات میتوان به نصب بنرهای تقدیر و تشکر مردمی  با ابعاد نامتعارف که از سوی  بخشداری یک شهرستان در شهرکلار آباد را در شهر دیگر یعنی عباس اباد  نام برد !

این موضوع،حتی  از سوی کاربران شبکه های اجتماعی نیز  مورد انتقاد جدی قرار گرفته و از آن بعنوان تبلیغات زودهنگام انتخاباتی این نماینده  یاد شده است.

این اقدامات درحالی انجام میگیرد  که محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در سفر خود به استان مازندران ودر جلسه شورای اداری ، از برخورد قاطع وزارت کشور با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی نامزدها خبر داده بود.

به نظر می رسد استانداری مازندران به عنوان مجری انتخابات ، باید مانع از تکرار مواردی اینچنینی در سطح بخشداری ها گردد تا شائبه ای در خصوص حمایت از نامزدی خاص بر اذهان متبادر نگردد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.